christmas on liseberg

tjaabbbiiiisss!! ♥
Idag nattade jag över hos Cornelia med jossan. Bilder kommer från igår kväll senare!
Vi hade as kul. Och jag bar upp johan 2 ggr.. haha och han bad mej om mer cola hela tiden, han ville bli hög men eftersom det inte fanns någon, Burn, Redbull eller Ah, vad det nu mer finns så fick det bli MYCKET cola.
Senare imorse vid kvart över tio så ringde jag Joanna. För jag var inne på min mobils internet och såg att hon hade skrivit om någon ville gå med henne på Jul På Liseberg eller åka skridskor. Så jag ringde henne och sa att vi kunde åka till lisse, om hon ville.. och det ville hon:D så Fabian (hennes pappa) hämtade mej senare hemma, då var klockan kvart i 1. Så var vi där 5 över 1. Men det var alldeles för mke kö vid den stora ingången, haha och då sa Fabian väldigt roliga meningar som jag lägger upp sen. Så han körde oss till baksidan där det var 2 personer framför oss. Så jag betalade med mitt Guldpass, men joanna har inte det så hon betalade med CCCAAASSHHHH!!!!! Så gick vi runt. Kollade på scenen lite när alla repade. Så gick vi och spelade lite, köpte burgerking mat :D , träffade sofia och isak, spelade mer, köpte godis, satte oss vid stora scenen klockan 3, den tredje raden och satt där i en timma. Tills klockan blev 4. Så var heeeeeeeela scenens platser FULLA. Jag och joanna fick de bästa ;=)) Så kom Lotta Engberg ut! Började sjunga allsång. Har massa videor och bilder som jag också laddar upp lite senare! så tog de 3 timmar för att suga upp en sån där Gränna stav . Smak: SUPERSUR, möömmmss va gott ! Men nu skall jag duscha. Lägger upp mer sen.!
KissMe

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0