dagen !

chabbaaa ;*
kom nyss hem från stora skolan.
Det var faktiskt en rätt lugn och tråkig dag idag!
Var hos läkaren på förmiddagen fram till 10. Så hade vi musik så jag skyndade mej upp.
Vi tränade för näsmarchen..
Sen så var det lunch... BLÄÄÄÄÄÄ risgrynsgröt, kanel och fisksoppa!
USCH, FY, BLÄÄ!
menmen, jag tog mackor med kalkon istället <3;)
det var gott.
Justdet så var ju jag hos läkaren, senare så gick jag och mamma och fikade på David Bagare, muummmss, köpte en ostmacka och en varmchocolateeeee ! :D<3
Imorgon är det helg, eller det kan man väl säga..
Hahahaha alla som går i min NO grupp kan väl säga att Maria blev rätt sur idag på vissa *host*
HAHA ..
Ikväll är det klassmingel på Chalmers..
Then i'm going to wear..
rosa tunika - Fiorucci
svarta jättehåliga byxor - H&M divided
skor - UGGS (Fiorucci)
svart kort pälsjacka - H&M divided
bloggar mer sen bloggreaders..
LotsOfLove
Vanessa


Kommentarer
Postat av: joanna♥

RING MIG NU"""

2009-12-03 @ 16:37:42
URL: http://ddinjoannaa.blogg.se/
Postat av: oscar

hahahahhahhahah "Vanessa gå ut och skäms!!"

2009-12-03 @ 21:48:42
Postat av: vanessa

hehe. men du hatar ju mej.. ;ss

2009-12-04 @ 18:56:43

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0