dålig uppdatering, i know !!

tjouh !
Jag vet att jag har varit rätt dålig på att uppdatera från igår kväll!.
Men alldeles nyss så la jag ju faktiskt in ett inlägg om Runway!, tycker faktiskt det skulle vara rätt kul ;))
Men men.. man får väl försöka sitt bästa i skolan och överallt då ;)<3
Iaf.. idag var jag i skolan, seeeeeeg dag! Men klockan 11 började jag må illa, få upp kräkningar i halsen, ont i magen och jätte ont i halsen och huvudet ! Så jag åkte hem själv 20 över 11, för mamma var hos en och fixade lite saker och pappa jobbade.. Men precis när jag var hemma så tog det kanske en kvart så var mamma också hemma. Jag gjorde varm chocolateeee (den blev as god), och gjorde en smörgås med kalkon :D mamma också typ. Så satt vi i soffan och pratade.! Senare så gick jag till soffan mitt emot och somnade.. Mamma sa att jag sov i 4 timmar. mmmmmmhhhhh, skööööönt ! Så nu är jag alldeles pigg:D När jag vaknade så gjorde pappa omelett till mej :D<3 mumms. ! Senare så åkte mamma och handlade och hon har inte kommit än. Ikväll skall vi äta Flygande Jakob.
Vad är det ?
  • Kyckling fliéer, som man hackar i normal bra bitar
  • Man har curry kryddor som man blandar i
  • Kockar ris
  • Lägger upp banan och några slags nötter i varsina skålar.. så kan man lägga i det om man vill
  • Sen är det bara att hugga in!
Efter maten blir det Halv åtta hos meeeeeeej !
Looooove It!
Imorgon har jag utväcklingssamtal, hoppas det går bra :D , men det tror jag det gör !
Updating more soon.
LotsOfLove ;*

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0