Daniellas dag

tjabba.. kom hem för 2 timmarsen med Cornelia och Jossan. Vi var på Daniellas ... - .......
Det var jätte lyckat och Johan, Hannes och Olle verkade gilla det med :D 
Senare när det var slut gick vi till stan och åt och shoppade.
Jag köpte en Jacka från Tessie. Bild kommer senare.!
Cornelia köpte en rosa lång stickad tunika från Ginatricot!
Och Josefin köpte en vit tunika från BikBok och et glassläppglans därifrån med och en röd Svea-mössa.
Så kom cornelias syster och vi åt sushi.
MUMMMSSS<3
Fast jag mådde illa hela tiden.
Senare så tog vi bussen hem, haha jag och conne låg och sov på bussen medans josefine inte fatta va vi var ;)
Senare så kom mamma hem med mer saker till mig. :D
  • svart diadem med rosett - GinaTricot
  • Vit blus inför Lussedansen - Zara
  • Vita/Créme färgade strumpbyxor inför lussedansen - KappAhl
  • Nylon strumpor / Strumpbyxor.
Men nu kan jag inte skriva mer.
Skriver mer senare eller imorgon..!
Kyssss till den som fångar (a)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0