Daniellas fest !

Jag, Olle och Ronni hade popcorn krig.. HAHAAHAHHAHAH as ballt va ? :D
Det var första gången Hannes och Olle var på en sån grej men de tyckte det va skoj. Hannes fattade ingenting när man dansade i ring och sa HEY men han körde på som vanligt och hade kul. Senare när vi dansade Thriller, They don't really care about us och Billie Jean låtarna så filmade Hannes för han ville typ inte dansa men Olle körde på ;).. haha det var jätte lyckat och skit kul Daniella :D<3 Tappade bort mitt nya svarta diadem med stor svart rosett på från Ginatricot.. fick det exakt samma dag :( Jajaaa, får väl ett nytt i julklapp :D(L):=) Johan såg också ut att ha det bra :D haha !
Kissseeessss(L)<3

Kommentarer
Postat av: alicejohannaa

sv: visst kan jag fixa din blogg hihi!

jag är inne på min mammas data nu, och har inte photoshop där. men ca klockan 6 loggar ja in på den vanliga datan och då kan jag klart hjälpa dig! <3

2009-12-20 @ 16:27:40
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0