night

tjaa ;)
nu har vi gäster men jag tycker det är rätt tråkigt så jag tog pappas laptop och stack upp i deras rum :D
För typ en halvtimma sen kom sven och gabbe. så nu sitter adrian och gabbe och spelar fifa!
idag innan gästerna kom så spelade jag ''The Blob'' på Wii. Eller jag venne faktiskt vad det heter hehe. Typ det där spelet där man skall färga en hel stad och man är en liten rund boll. Men snart när killarna är klara med deras TV-spelande så skall jag tjuva TV:n och spela Wii fit. That is really fun. Imorgon är det Daniellas dag! Lycka till! Efter det på morgonen skall jag, jossan och cornelia dra på stan lite. Men nu skall jag gå för nu är TV:n ledig.
pussar! ♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0