sovmorgon!

Ciiaaaoooo.. idag har vi sovmorgon till 9:45 , och jag vaknade halv sju typ men gick upp PRICK åtta. Hjälpte min lillebror att ta fram kläder och så kom mamma hem och lämnade han på skolan. Mamma har nämnligen vart och lämnat pappa på flygplatsen (IGEN). Han reser mycket nu men det är för att han måste jobba.! Det är rätt synd.. Så nu har jag låååååång tid på mej. Skall ner och äta frukost nu med mammi! ♥ Senare idag så drar jag och Saralee till rellen, men innan det skall vi fikaaaaaaaaaaa :D myspysigt skall vi ha. Men måste göra mej färdig nu!
LotsOfLove Y

Kommentarer
Postat av: saraöee

förlåt att jag inte kunde love u <3

2009-12-02 @ 16:13:34
URL: http://ssarahlee.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0