stan

hellu♥
Nu kom jag och mamma hem..
Vi har haft fullspäckad dag, jobb, lite shopping och myyyyyyys! När vi slutade skolan idag var klockan 20 i 3. Vi tränade på lussedansen och hade blixthandboll, det var askul :D jag la 2 mål ;)<3 Idag blev det pannkakor. mummssfiliiibbabbbaaa!
Haha nu smsar jag med joanna!, hon tycker jag säkert är dum i huvudet för jag försöker dissa henne på något bra sätt men tror inte det funkar. Saknar henne :( <3
Imorgon är det Daniellas fest grej, kan inte säga det rakt ut, ;) därför köpte jag detta idag..!
Idag köpte jag:
1 par mysiga svarta vantar - Lindex
svarta metallic blanka tights - Tessie
rosa mössa med rosett - Lindex
svarta ballerina skor med leopard inne, tillbehör: svart rosett - H&M
bild kanske kommer..
Men nu skall vi snart ha gäster så skall hjälpa mamma.!
Bloggar mer sen ;*
SMACCKKKK

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0