tired

hellu.. ♥ 
nu sitter jag här och göttar mej.. är as trött. skall lägga mig i soffan nu och vila. :D<3 och kolla på TV då.. haha om en halvtimma börjar julkalendern. Missade den imorse. För jag hinner inte se den på morgonen :( har så bråttom så varje KVÄLL kommer det bli för mej att se den.. Esters mamma hämtade henne alldeles nyss och hon (esters mamma) och min mamma stod och pratade om att esters familj skulle skaffa hund ;=) en sån som jag har ! Värst vad hon blivit poppis.. min lilla vovve. Idag var det stora skolan på förmiddagen iaf. Kul, eller njaaaee.. sofia k började i vår spanska grupp idag ;):D<3 Har gjort klart engelskan.. pjuuh!<3 Imorgon har vi sovmorgon till kvart i tio. så skall ändå gå upp kvart över sju för att se ''julkalendern''.. kul va? <3 jaja, men nu skall jag sätta på mej min juicy dress och mysa runt i den, sätta mig i soffan med filt/täcke över mej och kolla på tv .. så vi ses..
SORRYYYYYY för dålig uppdatering idag och halva igår, ;s-.- 
skall ringa Antonia nu!
ManyKisses Y

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0