är med ester

heeeej, nu sitter jag här hemma hos mej med ester . Idag var vi på stora skolan som vi är varje tisdag på morgonen och torsdag på eftermiddagen.. Vera är fortfarande sjuk, hon kommer inte på heeeeeela veckan :'( saknar henne <3 vi är matvärdar tillsammans ju, fast ester är ju en vera istället eftersom hon inte kommer på hela veckan. Kryyaaa !! Hahahaha man kan ju säga att jag och ester har skrattat heeela dagen :D haha vi kommer ju leva efter 2012 kan man ju säga. Och göra så att det kommer regna köttbullar. Jag och Ester kom precis hem och jag sitter med ytterjackan på mig, som jag haft på mig hela dagen mes en stor kofta från Tessie över. Eller den är under men den hänger utanför lite snyggt så.. .:p nu skall jag och ester chilla lite på datan och tvn kanske, och kommentera andras bloggar haha :D asså inte skriva t de utan hon och jag skall prata vad vi tycker om andras bloggar ! Nu skall jag och ester äta ''mellis'' haha och sen skall vi BAKA :D det kommer bilder sen på hur våra bakgrejsimojer blev, many kissseeesss ! <3

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0