chooo!

Hej, nu har jag precis ätit middag med mamma, pappa och adrian. Och min lilla hund som satt under bordet ;p vi åt:
  • lövbiffpasta!
mummmmmmms vad det är gott. Hahha nu har jag fått 18 olästa sms och 3 missade samtal. Måste kolla de. Idag har jag haft 22 besökare, det kommer säkert fler och så har jag haft 60 sidvisningar! I lördags tror jag det var så hade jag 199 sidvisningar och 57 besökare ;p . Men nu skall jag kolla andras bloggar och göra matten så att den blir klar! Jag skall också kolla på Desperate Housewifes och Tinas Cookalong och HALV ÅTTA HOS MIG.! Nu skall jag duscha och efter det skall de göras lite matte.! 
pussssssssssssssss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är sidvsnignar :S

2009-11-24 @ 19:45:20
Postat av: vanessa

jaadu.. ta reda på det själv :D

2009-11-25 @ 16:38:09

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0