dagen

hejhej, just nu är jag inloggad på msn, bloggen och facebook. Chattar med joanna fast hon svarar inte, joo nu :D idag var vi i skolan och på stora skolan. Vi hade musik och jag redovisade alla instrument vi skulle redovisa, + sång. Hehe kan faktiskt ''When Love Takes Over'' på piano, gitarr, bas, trummor och sång :D nästnästa onsdag sa Eva (min lärare) att vi får ha sovmorgon, :D MOHAHAHAHHAHA ! sen när vi slutade stora skolan, gick vi ut ur huset och det var typ kolsvart utomhus, trodde typ klockan var halv 7 eller nått :S . Så åkte jag, isabella, daniella, tobbe, jack och alexandra carning hem på bussen :Dså hämtade mamma mig vid busshållplatsen, för jag orkade verkligen inte gå hem ensam i mörkret och regnet idag ;D så åt jag mammas goda pastasallad med kyckling när jag kom hem, och lite taco-chips. Och nu sitter jag här och bloggar! Dagens outfit kommer sen. Joanna frågade mig precis om vi skulle gå på bio nu, klockan är 5 nu då. Men mamma sa nej. :( Hon är dum. jaja, det får bli en annan dag! menmen. har ju matteläxa också så.. nu skall jag plugga!
manykissesforubaby

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0