dude!

Tjabbbbbaaa, kom nyss hem , har vart på rellen, as chill va de där, vi hitta på massa skoj och kollade på film och eftersom jag och några andra går i fikaklubben så fick vi popcorn och saft idag! sen så var jag ju i skolan , sådär men shiiises vad vi skrattade i matsalen, haha Anton och Lucas körde ju lite parodi på min blogg. GAHAHHAHA xD
så jäkla kul, skrattade med sofia så att min mage nästan sprack, och eftersom att de läser min blogg så kommer de nog hända samma sak imorgon fast om detta inlägget ;) sen så hade vi ju EA och engelska idag, det var de enda lektionerna så jag körde Power Point med Oscar L, Frida och Sofia, CHIIIIIIILLLLL!,
Imorgon skall mamma hämta mig från skolan så skall vi köpa iPhone !!!!!!! och fika. 
sen så typ ah, hihi, orkar inte berätta allt, men det var en helt okejj dag !, bilder på dagens outfit kommer straaaaaaxxxxx !!
Nu tror jag vi skall äta middag snart, men ni får ha det gött så länge så ses vi babys !


Kommentarer
Postat av: aamandaaa :D

wtf!

iphone!

omg.

jag är avundssjuuukk! :D

haha vad ska du göra med din gamla mobil?

får man köpa? ;$ <3

2009-11-04 @ 21:10:41
Postat av: vanessa.

amanda vem ?



2009-11-04 @ 21:12:48
Postat av: vanessa (L)

aa du kan köpa den för 1500:-

2009-11-04 @ 21:16:07

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0