fruktsallad och nattsömn

hellu. har precis ätit fruktsallad med vaniljglass med mamma och mormor. adrian sitter och kollar på Fotboll eller nått sjukhus program eller communy fightclub ( vad det nu heter :s) typ. mamma och mormor sa att det var den bästa och godaste fruktsalladen de nånsin ätit. :D *stolt* . Sen städade jag undan, eftersom det var ''jag'' som gjorde den ;) inatt skall jag sova med mammii. imorgon skall mamma på fest till golfkrogen och då skall jag sova över hos amanda ljugnberg. vi kommer ha det bäst! älskar dig amanda. nu skall jag sätta på mig pyjamas, läsa en bok om en man som satt i andra världskriget och sen skall jag somna i mammiis säng.
sweet dreams♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0