godmorgon♥

godmorgon:D<3 för 35 minutersen vaknade jag av att amanda va inne på min data. haha. 10 minuter senare stod bella nedanför min säng och skällde aunoff aunoff, så jag klappar min säng , och med ett jätteskutt hoppar hon upp, och lägger sig under mitt täcke , och det sötaste av allt, hon lägger sig som en människa. med hennes huvud på min kudde och har täcke på sig. och så ligger hon på sidan som en människa och sover. haha hon snarkkkaaarrr. :p sedan så märkte jag och amanda att godiset var uppätet. haha min lillebror och hans kompis vill inte erkänna, men Jag vet att det säkert va de. Idag skall jag se New Moon. Antingen med mammi, eller med joanna<3 skall ringa henne nu som jag fortfarande inte har gjort. ! men nu skall jag klä på mig och kanske duscha. loooovveeeeeeee

Kommentarer
Postat av: joanna♥

Du ha rinte ringt än ::) xD

2009-11-22 @ 10:51:04
URL: http://ddinjoannaa.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0