halv åtta hos mig - äntligen hemma - desperate housewifes

hejhej, nu sitter jag framför datan och har precis kollat klart på Halv 8 hos mig med mamma, nu kollar vi på Äntligen hemma och om 45 minuter så börjar Desperate Housewifes. Chattar med några och har precis satt på mig min Juicy dräckt. Skall sova med mamma inatt och med min nyduschade hund också :D<3 Är jättetrött men kan inte missa Desperate ikväll så skall nog lägga mig efter det .! Skall duscha nu också. Imorgon är det skola igen och relle. Skall nog gå dit med Saralee eller nån och fika innan som vi alltid gör. Sen skall jag hem och göra matten och så, sen tv och sen lägga mig. Men det skriver jag om mer imorgon ! Puss Puss !

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0