här skall det stå en rurik

heeeeej bloggen. nu skriver jag från pappas MacBook Air. För typ en halvtimma sen kom jag, pappa, adrian och min hund bella hem. Vi har varit i stan. Idag hade jag egentligen konståkning med Joanna, men jag somnade halv 2 igår för att vi hämtade in pappa på flygplatsen halv 10 på kvällen och åt middag 11. Såå... jag struntade i den idag. Joanna gick inte för att hennes knä gjorde ont ;s jaja. När pappa och adrian hämtade mig idag efter skolan, åkte vi in till stan och åt sushi på Sushi Yama. Gootttiiigoooottt, sen gick vi till mammas klädbutik och jag stannade där medans adrian och pappa gick och köpte en frapino, saker på Grandparfymeri och Lax. mamma kommer hem om en kvart tror jag. Nej 10 minuter :D då skall vi äta! Mumms, är jätte hungrig. men nu skall jag börja med läxorna inför veckan och sen bestämma vad jag skall ha på mig imorgon ! haha nu kommer oseriösa bilder. looooveeee

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0