hurtful♥

♥hejhej bloggen!♥
Alldeles nyss kom jag hem från konståkningen.. det var en jobbig träning idag, för den 5 december skall vi ha juluppvisning och då är jag på en fest och då kan inte jag vara med, och jag kunde heller inte vara med och öva-.- så jag fick åka runt och hoppa och göra piruetter.. Vi skulle ha på oss vita t-shirtar eller vita linnen, (valfritt).. och vita tights.. men tyvärr så kan jag inte vara med! Haha idag när mamma hämtade mig så satt joanna i vår bil med mamma, för vi skulle till konståkningen så mamma hämtade upp joanna först.. så hade de köpt med sig Mc Donald's mat.. eller burgerking tror jag de va! Haha och jag sofia, anton och lucas stog utanför och väntade på mamma.. oså kom hon och anton och lucas bara springer fram och mamma öppnar fönsterrutan och de börjar prata, hahahahahah piinasmt, men de har iaf bääässssttt humor..!:D kul va det iaf.. så ville lucas ha en pommes (pommesfrittes) så då stack han in handen och jag gav han en och anton en, haha ! men nu skall jag äta snart och sen blire tv-dags och fredags myyyyyyyyys. Imorgon skall jag och antonia åka bort till Kungsmässan eller Stan och julhandla.. På söndag blir det is på heden. vill nån hänga med ? messa mig då, eller adda mig på msn om ni inte redan har mig och hör av er.
puss v

Kommentarer
Postat av: antonia

inte till kungsmässan :s

det suger typ.. (elr ja, inte suger direkt....) ;)

2009-11-27 @ 19:42:42
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/
Postat av: vanessa ♥

okej, vi drar till stan då sweetheart <3

2009-11-27 @ 23:06:15

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0