julklappar

hejhej ♥ alldeles nyss kom jag hem från stan med antonia. Vi träffade anton, cornelia, ebba och vera ! haha , jag sa inte så mke. jag köpte asmke saker.. Hade 7 kassar i handen, räknade alla, haha. Till mig köpte jag en rosa tunika från tessie. och en svart fuskpäls jacka från H&M divided..
Antonia klöpte också mke..
Nu skall jag packa in presenterna jag köpte idag.. Sen så åkte jag hem med mamma och nicole (min moster), ikväll är det bara mamma och jag för pappa och adrian skall åka till liseberg. Mamma och jag skall dricka te och äta mackor och godis. I♥CANDY !! Men nu laddar jag upp bilder på sakerna som jag köpte t mig idag och skall packa in presenterna nu !
Lovveeeeeeeeee v
rosa tunika - tessie
svart fuskpäls jacka (kort) - H&M divided

Kommentarer
Postat av: Ingriiid♥

Har också sån rosa tunika fast i lite ljusare och en sån Päls fast min går till låren(L):D

Tack förresten för min blogg ♥

2009-11-28 @ 23:02:46

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0