låååång dag !!

hello! ♥
för 30 minuter sedan åt jag middag.. det blev pasta och kyckling .. MUMMS :D<3 tomorrow is it BACK TO SCHOOL.. jag kan ju säga en sak.. längtar inte.. åså har vi matte med sur inger.. ;p jaja... inte så mke att göra åt.. Nu sitter jag och proppar i mej DAIM som pappa och adrian vann igår på liseberg. Skall faktiskt dit på lördag/söndag.. imorgon är det konståkning.. då tar jag bussen ända fram dit med joanna :D<3 (H) Idag var det wizo basar.. jag köpte en kofta från tessie, vantar, skärp, tvål, armband, och nått mer.. SUSHI (justdet) det åt jag och cornelia idag när jag mötte upp henne på Kungsportspl.... ;) Nu kollar adrian typ på La Liga eller El Clasico typ ;ss är inte så duktig på såna fotbolls namn , haha men han är.. OKEJJ, JAG SUGER I FOTBOLL.. ! ! HAHA xD imorgon får jag ju träffa min lovely prinsessa.. Joanna <3 älskar dej mest ! Bajs på er som tar henne från mej.. men nu skall jag duscha, lägga fram kläder för imorgon, packa skolväskan och kolla på tv.. så är allt det klart för imorgon så kan jag sova ut lite.. JUSTDET..!!! på onsdag är det ju sovmorgon, till halv 10.. och vanliga dagar vörjar vi halv 9. Jah, 1 timmas skillnad, men WHATEVAH !! Nu skall jag gå..
KISSES
 

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0