läger, trött och matte

Hej, idag kom jag hem från ett läger som jag var på under helgen. Vi åkte dit i fredags eftermiddag och kom hem idag klockan kvart i 3. Restiden vara bara i 45 minuter. Det var jättekul. Har tyvärr inte tagit några bilder men ni får nöja er med en låååååång text. Igår kväll var det disco och jag hade på mig svarta tights, vita korta strumpor och svart linne och en , ah !:D  vi dansade och skrek till låtarna så vi blev hesa, sjuuuuuuukt kul. Men annars har min helg vart WONDERFUL! Hur har er helg varit? Kommentera. Jag är sjuuuukt trött, orkar inte gå till skolan imorn men jag måååste. Annars tycker alla att jag ''skolkar''. Har precis gjort 2 sidor matte och har bara 13 tal kvar :D I´m fast. Skall kanske vara med Cornelia ikväll skall ringa och kolla ;D Men nu skall jag sätta på mig mer snygga kläder än mjukiskläder. Bloggar mera snart! Lots of love.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0