lalalala

tjaa, är fortfarande lite dålig men nt som igår, men nu känner jag att jag får feber, skall kolla vad jag har snart!, men för 2 timmarsedan åkte mamma iväg och jobbade och hon kommer hem 6-halv 7. Då skall hon ha köpt med sig den där OLD EL PASO rätten som de visar på reklam, den med kyckling, fajitas, grön och röd paprika, lök och taco bröd, asss gott. Pratade precis med joanna, xD <3, vi har bäst humor eftersom vi alltid ringer varann, jja, vad kan det vara , var 3:e minut ;p bäässssst rekord ! haha kan nt gå undan min iPhone en enda gååång, ;p är besatt av den, loveit <3, imorgon (om jag är bättre) så skall jag, sarah g, sofia och saralee hem till sofia k, och ha filmkväll (a) och på söndag blire gokart med jack ... !! (: 
ha en trevlig fredag med mycke fredagsmys som min familj skall ha, så skriver jag snart igen<3

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0