Louise Rydan♥

hejj, alldeles nyss kom jag hem från Louise. Vi är grannar. eller ah, grannar å grannar, hon bor en backe ovanför mej, 20 meter? men det är väl grannar typ? jaja, så kom jag upp för att hjälpa henne med bloggen och då var klockan halv 9. Fast hennes data dampa as mke, så vi struntade i den och gick ner till köket och gjorde SodaStream, fast den sprutade och läckte över hela köket, haha, askul. Så smakade den ingenting och vi hade sprutat in mineral 18 ggr typ, ahha men det berodde typ för att den läckte så sjukt mke. Så åt jag choklad hos henne. MUMMS, och Pringles chips och godis. sen ringde mamma hem t de och jag svarade ;) så sa hon att hon skulle gå hemifrån om 10 minuter så jag började göra i ordning mej lite, så gick jag 1 meter så var hon utanför louise hus, eller vi lekparken, med bella (min hund) så bella bara sprang till mig i all fart, och började pipa när hon såg mig. Så kom vi då hem och kollade biljetter för Idol nästa fredag på SCANDINAVIUM :D:D vi skall dit sååå.. BAJS. haha jag har typ kommit in i kiss&bajs åldern igen ;) jaja, så fixade mamma mitt hår också det med disktrasorna, haha!
jaja, skall lägga mig nu.. klockan är halv 12 , brukar aldrig vara trött vid denna tiden men nu är jag det !
pussss v.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0