middag och mys framför TV:N

hej, alldeles nyss körde mamma sofia till busshållplatsen och jag fick passa kycklingen på spisen. Så nu är mamma hemma och min bror spelar Fifa 09. Jag bloggar då, haha älskar att blogga. Jaja, så ikväll skall vi äta kyckling och pasta. MUMMMSSS, skulle egentligen åkt nu och kollat på joannas fotbollsträning med sofia, fast hon åkte ju hem så vi kunde inte det -.- fast jag skall göra det en annan gång, på lördag blir det då jul på liseberg med joanna! Vis kall gå själva först denna helgen så det är ingen idé att ni frågar om ni vill hänga med som vissa har gjort. Men men.. ikväll kommer Desperate Housewifes, (LOVVVVEEE) följer varje avsnitt, sjukt bra är de. Jag skall göra en fruktsallad idag med mamma som vi kan sitta och smaska på framför TV:N 
puss v

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0