morning in gothenburg !

goodmorning, kommer berätta rätt mke nu om igår och idag, 
FREDAG: igår så var jag ju på Hultskolans disco, skittråkigt, men ah, ångra att jag gick fast jag och joanna hade ju kul på golvet, shiiiises vad vi skrattade, jag kunde knappast andas med min mage ;) iaf, sen så slutade discot halv tio fast louise mamma hämtade oss 5 över 11, för vi satt och chilla med några andra utomhus :) senare när louise mamma kom och hämtade mig, joanna, amanda och louise i HULT så körde pernilla hem mig t joanna, så var jag där till halv 12 , så kom mamma och bella med bilen så åkte vi hem så la vi fram chips och dipp och kollade på TV, sen när klockan var 12 så la vi oss och jag somnade inte förän 20 ö 12..
LÖRDAG: mamma åkte precis till jobbet och lämnade av adrian på pingisen för han skulle kolla på en kompis som spelade sen så skulle de hem t den kompisen, iaf, så nu åkte hon då, och jag e hemma ensam t klockan 4 med min hund, men jag och joanna kanske skulle åka på allmänheten idag på askims ishall, men venne för jag är lite dålig i min hals från igår så jag tror att vi bara är hemma hos joanna eller mig istället och chillar (: sen kommer ju då mamma hem klockan 4 , när hon slutat jobba, och 7 kvart över 7 så skall jag, saralee, sarah g och sofia va hemma hos sofia på filmkväll och ha det götttt, först en skräckis och sen en komedi typ, så att man lugnar ner sig :))) , å sen skall jag hem och lägga mig med mamma i hennes säng, men om jag kommer hem vid tio tiden så skall jag och mamma ta en kopp te och macka och sen kolla på TV kanske lite, sminka av oss, sätta på pyjamas, borsta tänderna och lägga oss i hennes säng, 

Kommentarer
Postat av: saralee

Kommer blii bäst ;)

2009-11-07 @ 13:35:01

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0