plugg, tv och relle.

Hej, Har precis gjort matten, har bara 2 sidor kvar som jag skall göra klart imorgon. Jag har också gjort No-läxan. Btw, Idag var jag i skolan, vi slutade 20 i 3 så Saralee väntade på mig så gick vi tillsammans till rellen. Melissa följde också med. Vi åt sushi, och köpte tuggumin och klubbor. sen gick vi upp till rellen i ÖSregnet. Vi träffade jack, tobbe och nån mer. När vi var framme spelade jag på pianot som de har där. ''When Love Takes Over'' ! I Fikaklubben pratade vi om förintelsen. Nästa gång skall vi se en film om det. :( hemskt. Idag fick jag en bok av mamma. ''Mannen Utan Öde'' Den verkar jätte hemsk, för han satt nämnligen i konsentrationslägret när han var 14 år gammal, coh han misste sin familj. Men han klarade sig. Ikväll åt vi Lax och Potatis. Nu skall jag duscha och kolla på Grey's Anatomy. Grymt bra tycker jag ! Senare så skall jag också fixa Saralee och Sarahs blogg.
Ha det bra så länge!
V

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0