plugghäst !

heeej<3 nu kom jag alldeles nyss hem från skolan. Idag var det stora skolan på eftermiddagen ! Det var kul :D Hahahahaha och på bussresan hem med daniella, hannes, johan, william thelander, och mig då. så hade vi as kul! Vi skrattade heeeeeeela tiden, med christoffer, (jacks granne/kompis) haha han går i 9.
Vanessa: - Kan jag få tuggummi daniella, snäääällllaa!!
Daniella: - Neeejjjj!
Vanessa: - Men du får tio kronor imorgon!
Daniella: - Neeeejjjj!
Vanessa: - 15 kronor?
Daniella: - NEJJJJJJ!!!
Vanessa: - 20 kronor ?
Daniella: - Okejdå!
Vanessa: - Tack!:D
Daniella: - hhhmmm.... vilket skall du få?
Christoffer: - MEN GE HENNE BARA NÅTT !!! (skrek han i hela bussen) Hahahhahahaha så jäkla kuul! <3
Nu gör jag matten, men måste koncentrera mig mer så skall sätta mig ner nu och göra den!
puss

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0