PRESENTEEEER <3

heeeeeeej, nu har vi hämtat pappa. jag fick ett såååånt fint halsband av honom. Från Michal Negrin! Och en Gucci påse :D fast självaste Gucci presenten osm ligger i en annan gucci påse som är till farmor. det är en gucci nyckelring. Sjuukt söööta är såna. men jag fick inte öppna. ! Han skulle köpa en juicy parfym till mej men om han hade tatt med sig den på flygplatsen under säkerhetskontrollen så hade de slängt de :s så han gjorde inte det så vi skall åka till NK och köpa en Juicy parfym till mig och en Ralph lauren parfym till Adrian kanske. Mamma skulle också få en fin parfym, menmen. vad skall man göra. Nu kommer bild på fiiinaste gucci påsen!
looovveeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

wb vera med att lägga ut bild på påsen,

är du stolt eller?

2009-11-23 @ 10:55:26
Postat av: Anonym

nä?

2009-11-23 @ 17:20:40
Postat av: Anonym

och btw veras påse var myckeeet finare

2009-11-23 @ 17:39:24
Postat av: Anonym

din pappa har varit borta i en månad eller vad det va och du får bara en present?

2009-11-23 @ 18:08:03
Postat av: vanessa

jag vet inte vem du är. men han har vart borta i 2 månader och jag önskade mig inget speciellt. Där han var fanns inget snygg t mig, så han och jag skall ut och shoppa nu i veckan.! Sluta bry dig . Men Gucci är dyrare än Juicy Bajs Couture

2009-11-23 @ 18:15:52
Postat av: vanessa

Jaag vet nte vem du är. Men mina föräldrar har sett detta. och de tycker du är så himla osmart! Hade du blivit glad om jag skrev så. Förresten. Min pappa har legat på sjukhus i en månad utomlands, han var borta i 2 månader och det ända jag önska va att han skulle komma hem. Inga jäkla presenter. Det är väl bättre att få hem en frisk människa än några presenter. Och förresten så fick jag ett jättefint halsband osm inte var så billigt, och det nöjer jag mig med.!

Jag tycker bara att du låter så himla larvig. Jag kan få önska mig saker och få saker när jag vill. Men när man har en pappa som har varit borta i 2 heeela månader och en av de månaderna legat på sjukhus så önskar man sig bara en frisk pappa och inte en massa presenter. Bryr mig inte om hur mycket andra får men jag behöver inte bara presenter för att överleva.

2009-11-23 @ 18:53:50
Postat av: vera

kan inte du lägga upp bild på halsbandet? <3

2009-11-23 @ 20:38:09
URL: http://veralovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha helst inte kan visa det i skolan istället o berätta vf jag nt lägger in det på bloggen . puss<3

2009-11-23 @ 22:21:06
Postat av: vera

okej men jag kommer inte på hela veckan, är sjuk!

puss <3

2009-11-24 @ 09:39:38
URL: http://veralovisa.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0