saturday evening

chaaa.. nu sitter jag framför mammas data. Alla våra datorer är mac, och varje gång man typ har skrivit 10 rader eller så så stängs internet av .. så jag måste alltid kopiera texten för att den skall sparas så att man slipper skriva om det igen.. är det bara så på Mac eller på HP också?
Jaja, pappa och adrian är fortfarande kvar på Liseberg. De åkte halv 6 och klockan är halv 10 nu.. De skulle köpa en napp klubba till mej :D hoppas de gör det och inte glömmer det.. Ajja, nu är mimmi är , Mammas vännina.. Mimmi är bääääässsst , älskar henne <3 skall sova hos henne näst nästa helg typ... hennes mamma är dagislärare för mina småtting kusiner. :D hihi<3 Jaja, nu skall jag sätta mig i spffan med de och dricka te och lyssna på låten ''Your Love Is King'' med Sade..
looveee vanessa. !

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0