skoldagen är sluuuuuuuut!

hejhej kom hem för någon kvart sen, mamma kom hem nyss och har varit på IKEA och handlat mysgrejjer, för vi har mysigaste huset i världen .. ;p oki iaf, jag skall ju ladda upp bilder från igår: ''kvällen med mammi'', (: vi gick in på BikBok. Senare så åkte vi till Kvantum så sprang jag in och köpte middagsmat som då blev: grillad kyckling, mimosasallad (stavning) , soltorkade tomater,  och chips (såna i det där lila paketet, typ svartpeppar, blabla..) så ställde jag mig i kön så när det var min tur så betalade jag och sen gick jag till mamma som väntade i bilen. Så åkte vi hem tog upp maten och ÅT! *mmmuuummmssssfiiiiillliiibbbbaaaaabbbaaa* så nu kommer då bilderna om ni väntar ;).. JUSTDET :D vi tränade på lussedansen idag också på Gymnastiklektionen, jag fick dansa med Jisland just idag men venne var det blir sen, men ah,!!!!

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0