sofia koch

hej, nu sitter jag hemma med sofia, vi har precis ätit mellanmål, ''mackor, oboy och ballerina cookie''  nu sitter vi då och bloggar och vi skall snart fixa en blogg åt henne, och sen skall vi ta bussen till Askims Ishall och kolla på Joannas fotbollsträning :D haha det skall bli en överraskning till henne fast jag tror att hon hinner se detta inlägget innan hon går till hennes träning så då tror jag att det inte blir en sån ''stor'' överraskning till henne. Idag tränade vi på lussedansen, det var jobbigt men vi skrattade sjukt mycket ändå. Jag fick dansa med Teo -.- 
Nu skall jag och koching chilla, och jag skall sätta på mig nått varmare för att vara ute i det kalla vädret och kolla på joannispannis träning!!
1 sak till, VI HAR FAKTISKT GJORT KLART MATTEN !!

Kommentarer
Postat av: antonia

eller hur att du är stolt över att du fick dansa med theo?

annars så skullle man ju inte direkt skriva det!

2009-11-17 @ 17:29:11
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/
Postat av: joanna♥

Det var väl bättre än william t !://



Hahahaha ::D xD

2009-11-17 @ 17:59:19
URL: http://ddinjoannaa.blogg.se/
Postat av: vanessa ♥

nej?

det var jag inte, och även så skall ingen bry sig vem jag gillar eller vem jag fick dansa med eller reta mig i skolan, för det är inte så schysst. Alla kanske inte reagerar på mitt sett, men om jag hade sagt så t dig eller nån annan hade ni nt blivit så glada. ett exempel nu , och inte nått bråk, om du hade fått dansa med Karl Flyborg, och så hade jag sagt erkänn du e stolt, hade du blivit glad då?

2009-11-17 @ 17:59:33
Postat av: vanessa

hhahhaaha yesbox

joanna !

2009-11-17 @ 18:37:03
Postat av: antonia

hhahahhah, jag hade inte tatt åt mej -.-

2009-11-17 @ 22:22:00
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/
Postat av: antonia

men du tar ju åt dej och börjar tjata om det eftersom det är sant att du gillar honom, annars hade du inte brytt dej eller gjort en stor greej av det...

2009-11-17 @ 22:24:28
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0