sova över med amandiis

hej, ikväll skall mamma till golfkrogen på mat och dans tror jag. då kommer min lärarina också dit, Mia. Hihi piiinsamt. men mamma och mia har känt varann jättelänge utan att jag visste det. och sen när de träffades på Ica Kvantum så kom de ihåg varann.! hennes barn är sjuukt söta.! jaja, ikväll skall då mamma bort och jag skall sova hos amanda ljungberg då. vi skall ha bäst och ta massa kort. och dyyyyyygna!! haha, vi har alltid kul tsm. jag skall fixa hennes blogg också. men nu måste jag fixa sovväskan ;) skall va hos henne om 2 timmar , så det är rätt skönt om den är packad tills sen så kan jag slappa sen och vila lite innan. Fast just nu äter jag ost smörgås och lyssnar på ''Dancing in the moonligt''. haha shit vad kul skoldagen var idag.! puss puss v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ,

Vanessa,

ja var uppe på datan sen när ja kom ner så hade mamma gjort fruktsallad ,

o vad r problemet i gentligen ?

Tror du ja vill harma dig elr ?

Svaret är NEJ

..

Ja bryr mig inte om du gjort fruktsallad elr nt !

2009-11-20 @ 22:15:25

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0