stan♥

♥hejhej♥
alldeles nyss kom jag hem från stan med joanna. 
nu är klockan kvart över 6. Vi kollade på 2012 idag, den var jättebra! Innan det så åt vi sushi. Efter bion hade vi pengar kvar och jag och joanna är såna som gillar att slösa pengar, haha så vi gick till Åhlens och köpte varsina 2 nagellack från Depend. Det är de enda nagellacken jag tycker som fungerar bäst och som är bra. Sen så gick vi till Espresso House. (den nya) vid biopalatset. Så hade joanna bara kvar pengar, (en 50-lapp) så hon beställde en choklad frapino och så sa han hur många? (han var den enda som jobbade där ikväll) så joanna sam eeh, 1 tror jag. Så var jag också sugen på en så frågade jag: Kan inte du bjussa / bjuda på 16 kronor. för en liten frapino kostar ju 33 och 2 st blir då 66 och vi hade bara 50. så han bara: varför då? jag bara, för jag har inte mer. Han bara , hahahahahah du står med en DsQuared jacka och säger att du inte ens har 16 kronor på dej. jag bara haha, vet du vad DsQuared är ? Han bara jaa, jag har massvis därifrån det är ett sjuukt dyrt märke. jag bara mm. Men snälla bjussa på 16 kronor, han bara OKEJ DÅ! så bjöd han på 16 kronor :D<3 as snällt. han bara , men säg inte till nån vi bara nää då. Sen så han bah: kom tillbaka oftare då. jag bah ; haha visst jag går på samskolan vet du vart den ligget han bara ja det klart. Jag bara aa, jag har rätt så kort väg hit och jag är typ alltid här i stan för mamma jobbar också här. Han bara BRA ! Kom tillbaka då. Jag bara YESSBOOOXXX <3
haha bäääst dag med älsklingen <3
Ikväll kommer pappa klockan halv 10 så vi skall hämta han på Landvetter flygplats. Han har varit borta i 2 månader. :( sen så skall vi kanske ut och äta. Men nu så vill jag göra klart alla läxor för veckan, (eller jag skall försöka hinna) så kan jag bara blogga och chilla och vara med kompisar heeela veckan :D och ikväll så kommer Gossip Girl ! 
looovveeeeeee
  • Depend nagellack - 25 kr st.
 
 
dagens köp
loveeeeeee

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0