STUDIEDAG !

hejhej, idag har vi ju studiedag så jag vaknade för en timma sen, då visade det sig att Bella (min hund) hade sovit med mig ungefär hela natten, så jag gick upp och kissade ;p sen bar jag henne och mig ut till TV rummet och kollade på Batman som var på TV senare så gick jag ner och pratade med pappa på Skype sen så sitter jag nu här uppe och har nada att göra men jag skall ju åka på ett läger idag till söndag. Måste mötas på en plats halv 3 så jag måste nog packa och så nu för annars kommer jag att missa läger bussen halv 3 ;ss Mamma kör mig till platsen OFCOURSE och sen så vinkar hon hejdå :P hahaahahhaaa, jaja<3 men nu måste jag packa..
PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0