the day todaaaay !

hej, jag börjar med dagen ;), gick ju såklart t skolan, sääämsta skoldagen i hela mitt liv. jaja, sen åkte jag t mammas affär, skulle egentligen hem t saralee med sofia, men hade ont i huvvet så orkade inte x(, senare så hjälpte jag mamma:D, fick sälja massvis idaaag ! sen sa mamma åt mig att mina uggs inte kommer imorn, så hon sa att jag fick pengar av henne så skulle jag köpa det, så jag gick t Yoko Yap, Din Sko, Jedviks, Raglady och nån mer, fast de hade inte den korta modellen, så gick jag t Fiorucci , ååå dääääär hade de den, så jag köpte den, fick en fiin brun påse och gick tbx t mammas affär. innan det så gick jag och köpte sushi 2 ggr, i samma butik för jag fick fel mat, så mamma tog min första ;p, senare åkte vi och handlade med mormor och morfar för de skjussade oss hem, för mamma tog inte bilen in idag t jobbet, och vår hund var också såklart med och handlade och jobbade ;D, sen så köpte jag ett rosa bandet på ICA Kvantum också, hade nt mke mer att säga, nu kommer bild på uggen, BTW , jag kommer inte slänga Fiorucci påsen ;) <3 ;p
rosa bandet är inte med på bilden!!! den blev konstig bilden !
kyssssss v.
  • UGGS: 1.999:- (FIORUCCI)
  • Rosa Bandet 25:- (ICA KVANTUM, prickigt)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0