tjääääna♥

♥heej♥ idag har jag varit med antonia! Mamma hämtade mig vid halv sju och då så var hon så sugen på godis så vi svängde ner till bensin macken nedanför antonia och köpte varsin gottepåse. Fast vi köpte bara för 8 kr var typ :D hihi. mamma + dotter = buusiga! :P Jag och Antonia hade iaf jättekul. Haha vi snodde ett paraply från skolan, men det skall jag lämna tillbacks imorgon. Bara det inte var någon lärares, men liksom, det spööööööregnade ju så vad skulle vi göra. Och det har typ legat där i hhmmm....... 1 dag ....... haha, jag och antonia kan ju nog bli göteborgs största snattare ! jaja, ikväll åt vi köttbullar, potatismos, lingon och brunsås.. haha.! GOTT VA DET! imorgon är det NO-prov, kan redan alla grundämnen ! men nu skall jag göra matte. Justdet, imorgon är det ju också spanska prov ;s haha suuger. måste öva lite.! 
Lots of love.
BaraaNessaah

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0