tjo !

chacha ;*
idag var det måndag. det var en seg dag... i hate mondays.. iaf. vera va tillbaka i skolan, hon har varit sjuk. det var bra ! nu chattar jag med antonia, malin och några andra ! Imorgon är det tisdag, då skall jag typ vara med ester eller bara vara hemma och plugga ! Hade vi nån engelska läxa ? Ni som går i min engelska grupp kan väl kommentera om ni ser detta.. Vi hade väl Romeo <3 Julia glosorna? jaja, på onsdag är det sovmorgon till 9:45 (kvart i tio) gööttttt !! jag och ester har kul i skolan , det kan man väl säga? Pappa hämtade mig idag i skolan, han stod när med bilen när vi slutade så sprang jag till han så, SÅKLART så följde Anton, Lucas, Teo och Alex efter mig och började prata med min pappa.! ;s haha pinsamt värre. menmen.. ! Dom är sånna. Kan inte hjälpa de ;) ;p Jaja, så åkte pappa och jag till brödhuset och köpte en chokladbiskvi till mig, 3 winebröd till han (pappa), mamma och adrian (min lillebror) och ett lantbröd med russin. Det gillar inte jag men han köpte det till han och mamma.. Sen så kom Lund (Alexander) men vi kallar han det .. det är pappas BÄSTA kompis. Så beställde vi Kina mat. Så åkte pappa och Lund och hämtade det. så åt vi.. Så ringde Lena (adrians kompis mamma) så skulle mamma möta henne vid Siba för hon körde hem adrian.. Så då åkte jag och mamma dit. Och då hade jag på mej svart kort pälsjacka, grå munktröja (90210 Beverly Hills), svart linne, svarta långa konståknings tights, och andra konståknings tights under som man knäpper under skridskon och UGGS .. !! (KONSTÅKNINGSKLÄDERNA) .. jaja. så mötte vi de där och jag stod och dansade med mamma utanför bilen haahhaah (: mamma och jag har bäässsttt humor.. men mamma skrattar ändå åt allt.. haha ! på torsdag är det klass träff (fest) :D skall bli rätt så kul.! Men nu skall jag prata med min syrra i telefon (joannispannis).. Jusstdet idag var det konståkning. FUNNY. Kan göra salkov nu :D <3 haha
LotsOfLove Y

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0