TOMORROW IS IT BAZAR !!

heeejjjj, imorgon är det bazar.. det är en utförsäljning typp. Man har ett lotteri, ett café, en leksakshörna eller så, en smycke hörna , det är sjuukt kul. Skall jobba i cafét med mamma, anne-karen och hennes dotter sarah. Och många fler. det skall bli sjuukt kul! Så får man typ 250 kr eller nått. och på det skall man klara sig på fika, lotteriet, och små saker. och det är väldigt bra priser och så. och de pengarna de får in skickas typ nånstans..
men nu skall jag på toa och sen hjälpa mammi med maten.
looveee

Kommentarer
Postat av: Malin - QRISTAALL ♥

Vad tycker du är okej att skriva ut på internet?



Kolla in min blogg för att se vad jag tycker om det! :)

Take care!

2009-11-28 @ 19:20:53
URL: http://qristaall.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0