torsdag

hej, kom nyss hem från skolan, köpte skolkatalogen idag, haha lite SEEEEEN med den men ah. Vi har en trädgårdsmästare här nu och han fixar suuuperfiiint i vår trädgård och under stenarna och såå.. Man kan verkligen säga att han är M.Ä.S.T.A.R.E !! På lördag skall mamma åka och köpa fina blommor och sätta utanför så blir det trevligare!! Vi skall också köpa en sån där gullig röd krans och sätta på dörren :) Just nu sitter hon och kollar i årets skolkatalog (min alltså). Idag skulle jag egentligen vara med Antonia men det blev inget av för hon hade varit sjuk igår .! ''så'' .. bilder på dagens outfit kommer. Idag var skoldagen jättebra för i början hade vi EA och sen så hade ena gruppen musik och ena EA och efter det så hade den andra gruppen musik och min grupp EA. För jag var i den första gruppen! senare så hade vi lunch, sen rast, sen redovisningar, sen 20-30 minuters EA så slutae vi halv 1.
Och nu sitter jag hemma och klockan är just nu 10 över 1. Imorgon är det studeidag :D Jippiiieeee. JAG SKALL FÅ SOVA UT PÅ EN FREDAG, jag tycker faktiskt att vi har mycket studiedagar, elle rvi har ju typ haft 5 st nu. Justdet, igår var ju jag och Ester på bio, (Biopalatset) vi såg ''This is it'' med Michael Jackson, sååådäääär bra var den.. haha vi hade det rååchill innan filmen började när vi satt i salongen :D vi fick värsta lilla salongen, kändes lite crazy?, men men<3
Ha en bra torsdag dolls & boys !!

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0