träning och mys med joanna

hej bloggen, först idag var jag på skolan, så hämtade mamma mig klockan 3 och vi slutade 10 i 3. Så åkte vi och fikade på ''Café Vanilj''. Jag köpte ostfralla och prinsesstårta och dricka. Senare så hämtade vi upp Joanna hemma hos henne, och då kom hennes hund springandes, sjuukt söt är lilla Maya, så Philip fick ropa in henne med lite godis. Sen så åkte vi direkt till Konståkningen (Askims Ishall). Så hade vi träning i 1 timma och sen så skulle vi egentligen ha markträning i en timma till fast vi orkade nt så vi stack till bussen. Hahahahahah jag och joanna har bäst ursäkter när man/vi inte orkar åka skridskor mer. GAHAHAHAAHAH xD sen så åkte vi dåe hem till mig och nu sitter vi här framför datan och myser!  Nu skall jag faktiskt sätta på mig min Juicy Dräckt.
pussss vanessa.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0