vad är dagens hiss och diss ?

 Hiss: Jag hissar Depend lösnaglar, asså de är jätta bra och jättesöta om man inte sätter de för långt ut. Jag tycker att man skall göra så att de blir lite mer kortare genom att sätta de längre ner eller så, det gör alltid jag, det är väldigt fint tycker jag på passande personer, så Depend lösnaglarna får ett STORT hiss.
Diss: Jag dissar Kissie ''Alexandra Nilsson''. asså hon är helt sjuk. Hånar alla andras bloggar (men det kan man ju få göra) men hon är sjukt ful, dåliga inlägg har hon på sin blogg, hon hatar vakna med the voice men det gör inte jag ;p, och hon är sjukt störande jag skulle gärna vilja slå henne så jäkla hårt om jag träffar henne nån gång. Så hon får ett j*kligt STORT diss. 

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0