vanessa goes sick :'(

hejhej, för nån timmasedan kom jag hem från Kungsmässan med amanda ljungberg.. jag köpte bara en enkel t-shirt från ginatricot (ett vitt kort, XSMALL med en liten ficka vid bröstet) och så gick vi och köpte frappino och hon köpte en milkshake på McDonalds, sen så ringde jag mamma och sa att jag kände mig dålig så hämtade amandas mamma oss, så fick jag ringa sofia och säga att jag nt kunde komma på den där filmen ikväll sorry sofia, men en annan helg<3 sen när jag kom hem så la jag mig i soffan med kläderna på, tjock munkjacka och jeans,och kollade på ''VEM KAN SLÅ FILIP OCH FREDRIK'' och jag ihjälfrös så tog jag tempen (termometern på min feber ;ss) och jag hade 38.4 så mamma kom upp med en Panodil till mig och vatten , men hon var tvungen att dela den i 2 bitar för jag kan inte svälja stora tabletter, och nu är mamma hemma hos min moster som bor ett hus ifrån oss och lagar middag coh jag pallade nt att gå dit så mamma kommer med varm mat t mig när den precis är klar så att jag får äta sen så stannar hon hos min moster lite när hon har lämnat maten t mig senare så kommer hon hem efter en liten stund och då skall vi mysa framför TV:N och sen skall jag lägga mig i hennes säng och bara somna.. men skall bara säga en sak innan vi avslutar detta bloggande men nu svettas jag ihjäl så nu går febern ner..  DAGENS KÖP:
  • t-shirt ginatricot - 149 :-

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0