vanessa på hal is

heeej<3 nu kom jag hem från amanda. Jag tog 80 bussen från skintebo till hovås nedre. På Lyckhems hållplats hoppade Victor (en ledare som jobbar på alla läger jag åker på med kompisar). Han hoppade på och en annan kille som heter David, han som va med på MT. han med röd mössa. Den hade han på sig nu med :D<3 så var det en annan kille också, venne vem han va ;ss. jaja, så hämtade mamma mig på Hovås nedre, för jag var sk***t kissinödig, så jag spraaaaaaaang in i vårt hus sen och ah.. ni vet ;))<3. Nu äter jag choklad degestivm mummsgootttt <3 Amanda spelar ju match idag, den börjar klockan 3. och klockan 5 till 7 skall vi åka is på heden. vi skall ha det sjukt mysigt. skall ta med mig mycket pengar och köööpa gottegodis där som de har.! senare imorgon skall jag kanske gå på ''New Moon'', tror det blir med joanna, skall ringa henne nu.! Sen vill jag bara säga ''Krya På Dig Vera''!!
puusss v

Kommentarer
Postat av: antonia

men ååh, så skriver du krya på dej vera för ja gör d,

du kan inte hitta på nåt eget nån gång!!!!!!! ;o

2009-11-21 @ 14:29:18
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/
Postat av: vanessa ♥

hahahaah jag har inte kollat din blogg sen igår morse. skall kolla den nu!

2009-11-21 @ 14:38:14
Postat av: antonia

Vanessa, sluta ljug..

du har ju kommenterat och du följer den 24/7 för att se om det är nåt annat du kan härma!

2009-11-21 @ 15:54:00
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/
Postat av: antonia

Vanessa, sluta ljug..

du har ju kommenterat och du följer den 24/7 för att se om det är nåt annat du kan härma!

2009-11-21 @ 15:54:15
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0