wewewepunktbaraanessaahpunktbloggpunktse


chaaa bloggen ;*
Idag var det kul i skolan. Fast nu sitter jag och antonia och bloggar, bdb och fejjjaan! 
Nu klottrar hon på rosa papper. HIHI. Vi skall faktiskt baka nu. det kommer bilder sen. Snart skall vi göra matten och jag måste öva på NO-provet tills imorgon :S Nu skall jag bara berätta en sanbbis om dagen :D jag och antonia hittade ett paraply i skolan som legat där typ 1 dag ;p så vi tog det och åkte in till stan, så gick vi till Arkaden, där träffade vi joanna, ingrid och laura i 5 minuter. Sen gick vi till det nya Espresso House. Jag köpte en varm choklad med marshmallows och grädde :D och antonia köpte en choklad frapino. Men nu måste jag gå.!
Vanessa Wilson 

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

fin blogg!

haru gjort den själv?

2009-11-25 @ 17:17:45
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/
Postat av: vanessa ♥

nej , jag fick hjälp av en 95:a haha !

besök hennes blogg. sabaa.blogg.se



!<3

2009-11-25 @ 20:19:06
Postat av: vanessa ♥

ojj, det skall vara 3 a.

!<3

2009-11-25 @ 20:19:43

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0