Fredagsmyyyyys!!!

Hejjhejj, har jätte mycket att skriva om , så vi tar allt från början t slut.
Först va de skola :D, sen stack jag, sofia o Larsson, t 4-gott, å köpte godis, för jag o sofia skulle på bio.. vi skulle se UPP (tecknad film) , asså jag ger ju solklart den filmen 100/100 (a), den var årets bästa, Å LILLA OSCAR ! asså han i filmen, han var as heet .. :p
jaja, sen hämtade mamma mig å sofia på BergaKungen, klockan 8 ..
Den började då klockan 6.
iaf, sen så stack vi hem, åt, å jag duschade å nu sitter hon å jag framför datan å dampar LOSS..!!!!!
men nu tror jag vi skall lägga oss, å kolla på en film..
FREDAGGSSMYYYYSSSS!!!!
ha det bra!!
pussss v.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0