fredagsmyyyyys!!!

NU ÄR DET FREDAGSMYS, 
OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR,
SÅ ÄR DET FREDAGSMYS,
HOPPAS INTE FÖRÄLDRARNA STÖR,
NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN, 
DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYS!!!!
____________________________________________________
Ikväll skall vi bort, å äta middag.
Så skall mamma å jag hyra film å köpa lite godis, för att ha hemma hos de.
å de har liksom småbarn, så det kanske inte blir så kul för mig å min brorsa,
därför hyr vi film åså...!!
imorgon kanske vi skall till ''walking with dinosaurius'' (stavning) ;p
å när Idol kommer t Göteborg skall vi kollaaaa (a)
Kuuuul, jag fick ta med mig en vän, vem vill hänga med, messa mig dååh..
ajja , skall göra i ordning mig nu, 
puwwssaaaarrr ! <3

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0