friday♥

hej bloggen !♥
alldeles nyss vaknade jag !
Joanna ringde mig, och vi hade faktiskt 2 minuters samtal EXAKT !!
vi brukar ha 2-3 timmarsamtal.. hihi , vi är busiga, jag minns i vintras pratade vi i telefonen i 3 och en halv timma.
SLÅ DET NI !
jaja, så hon och jag skall till nån affär och köpa HALLOWEEN kläder för ikväll och imorgon kväll.
Imorgon skall ju mamma till Ulrika och Yaki.
Men jag fick höra att det bara var vuxen fest :(, så jag nattar över hos joanna..
det var faktiskt rätt längesen.. VI SKALL DYGNA LOOSERS !
bajskorv !!
nu skall jag klä på mig, äta frukost sen så skall vi åka t Toy's R Us eller nått, och kolla lite för kvällen ;p;p

Kommentarer
Postat av: Joanna

Heeeej ,



ring mig,

vi ska vell kpa sakerna tillsammans=>333



rinng<33

2009-10-30 @ 11:10:20

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0