Halloween

Det klart att man skall lägga upp inlägg även fast det är Halloween ! ;D, okej, idag har jag varit med Mia och Joanna i Backaplan på Diabless, (mias och fabians klädaffär), det var kul.. senare så anmälde jag och joanna oss till Sing Star tävlingen, vi blev filmade i TV , haha alla kollar på Kanal 4 klockan 11, då är vi med. Vi kom med i Finalen nu på lördag !, KUL <3 vi gjorde reklam för de, hihi, vi fick belöning !! senare så gick jag och joanna t McDonalds och åt lunch, så körde en kvinna på min fot, när hon backade ut bilen, DUMMA ..... !! jaja, sen gick vi till Teknik Magasinet och köpte 2 Fart Bomber och smällde, haha xD , askuul ! (x , ( de luktar äggfjärt ), ;p senare så stängde Mia affären klockan 4, så åkte vi till Joannas Storebrors grav, Oskar !!, :(, så kom Anton, Philip och Fabian + Maya, hihih <3, senare så körde de hem mig till deras hus så cyklade jag hem för min cykel stod där!!!!!!, ... just det !, vi Trick Or Treatade igår och fick massvis med godis, ;), *mummmssssfillliiiibabbbaaa*, vi var FJORTISAR , haha xD så gjorde vi naglar också, de blev najjssiiiiggaa !! skall fixa mina lite extra nu !
Happy Halloween!!

lots of love v.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Heej ,

dom har rint till mig o det var bara ja som kom med :'(



Men du kan komma o kolla!<33333333333

2009-10-31 @ 20:16:23
URL: http://ddinjoannaa.blogg.se/
Postat av: v.

nej jag pallar nt, !!!!!



2009-11-01 @ 12:44:11

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0