helgen !!

Hejj bloggen (: Fredag:  kom jag hem å hade värsta as tröööööökigt.... fast det typ blev roligare sen för då kollade mamma å jag på CSI , asså o.m.g , jag äääälskar CSI ... :DD  Lördag: så vaknade jag å då hade mamma redan åkt t stockholm, fast hon gick in å sa hejdå å pussade mig innan (a) :P sen vaknade jag till när klockan var 11:00 (jag är en sömntuta så alla bara vet (a) )
iaf , så ringde jag joanna, å då stack hon å jag t Kungsmässan .. jag hade med mig 600 kr.. 
å jag köpte 2 mascaror, 1 puder, 1 svart nagellack, 1 foundation concelar, en puderborste, 2 glassläppglans fråån ....... !
å sen så köpte jag också en present t mamma för hon kommer hem idag (söndag)..
asså hon var bara borta en dag..
IALLAFALL...!! sen när jag kom hem så gick jag ut på en promenad med bella (min hund), sen så var min farmor hemma och då åkte pappa, jag, adrian (min lillebror) och min farmor å lämnade min brorsa hos en kompis, för han skulle sova där.. sen åkte pappa, jag å farmor, och åt sushi på SUSHI YAMA inne vid kungsportsplatsen.. (a)
sen så lämnade vi av farmor, sen åkte vi hem , så var det bara pappa å jag hemma, ..
då städade jag mitt rum å han spelade Maffia Wars .. :p , sen när jag var klar så satte vi på TV:n och kollade på ''Ghost'' , men Patrick Swayze å några fler..
sen när den var slut så borstade vi tänderna jag tog bort sminket, å så satte vi på musik , å så somnade vi, hihi, jag sov i hans säng med min VOVVEEE (a)..
.. Söndag: jag vaknade för en halvtimma sen å tog pappas MacBook å spelade spel på facebook (a)..
sen gick jag upp å kissade med bella, eller rättaresagt , HON KISSADE.. sen duschade jag henne, å fönade å nu ser det ut som hon har en liten mössa på sig fast det e bara pälsen , som jag lyft upp på henne , med borsten och fönen, å sen nu så kom min farmor.. å nu skall jag äta frukost , nu när klockan är 13:02 ... HIHI <3
puss puss <3


Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0