hiss och diss

Hiss UGGs
Jag hissar uggs, för de är nog de skööönaste skor man någonsin kan ha, vintern,sommar,hösten och våren.
jag hade mina i sommras, men beställde nya.!
hoppas de kommer snart.
iaf, de är sjuuukt skööööna! 
Säger bara en sak, nog 1 av årets skönaste sko.
Du kan köpa de på, Raglady, Tara, Yoko Yap och fiorucci.
Även på internet.
 
Diss jag dissar tofflorna på IKEA.
De är sjuuukt sköööna, å så. å har alltid små fina tryck som mina fast , de går typ sönder efter N vecka.
Asså dålig stil, 99:- på ett par tofflor som går sönder efter N vecka.. ://, medvetslöst.
Asså självaste affären är G.R.E.A.T!! , men tillbehören, B.L.Ä.Ä.Ä.Ä.Ä.Ä!!
Affären får ett stort hiss men tofflorna en stort diss.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0